2015. október 3., szombat

Ajánló: Az Útvesztő (könyv)

Sziasztok, ez lenne az első ajánlóm: 

 Ez az egyik kedvenc könyvem. Minden szavát imádtam, faltam az oldalakat. Az egész történet egyesszám harmadik személyben íródott, de a főszereplő gondolatait is leírja sokszor, ezzel olyan hatást keltve, mintha Thomas mesélne nekünk.

 Az is tetszett, hogy itt nem érezteti az író az olvasókkal, (mint a legtöbb könyvben) hogy az egész világ összeesküdött a főszereplő ellen. Pedig itt úgy érzem sokkal rosszabb volt a helyzetük... Jó volt olvasni, hogy van egy ilyen összetartó csapat, akik képesek küzdeni az életükért.

 Én komolyan alig tudtam letenni a könyvet. Sok fejezet volt benne, és minden fejezet végén, valami a legizgalmasabb részéhez ért. Így kicsit nehezebb volt azt a technikát használni, hogy "még elolvasom ezt a fejezetet, aztán abbahagyom". Úgyanis még több "még egy fejezet" lett belőle :D

 A szereplők személyisége is magávalragadó volt, de ha nem is nézed ezeket a szempontokat, imádni fogod! Az én személyes kedvencem Newt, aki szerintem nagyon igazságos, és kedves is. Persze Thomas is egy igazán jó szereplő (hiszen ő a főszereplő!!), talán ő a legbátrabb mindenki közül. Örülök, hogy egy lány, Teresa is bekerül közéjük, ráadásul a Tűzpróbában (Az Útvesztő második kötetében) jelentős szerepe lesz.

 Ahogy az Éhezők Viadala c. könyvről, erről is az a véleményem, hogy kicsit durva, de fantasztikus. És a "durva" is jó értelemben értendő. :)

 A vége is csodálatos volt, eléggé felszabadító, de meghökkentő is egyben. Imádtam! Bárkinek ajánlom, aki szereti az eseménydús és szuper könyveket! :)

Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.