2015. október 23., péntek

#Blogger nevek

Sziasztok olvasók! :)

 Elkezdődött az őszi szünet, hurrá! :) Már pont jól jött egy kis szünet. Töltsétek sok pihenéssel, és ha van szabadidőtök olvassátok el ezt a bejegyzést!
 Nagy örömmel látjuk, hogy már van 4 feliratkozónk! Ami így, első hallásra nem tűnik valami soknak, de nekünk sokat jelent és nagyon köszönjük! Jó tudni, hogy valaki olvassa azt, amit írunk és nem csak magunknak csináljuk. (Bár úgy is mókás lenne az egész.)
 Gondolkoztam, hogy mi lenne olyan téma, ami hasznos lehet számotokra. Arra jutottam, hogy most a  Blogger nevekről írok nektek egy bejegyzést, ha tetszik kérlek jelezzétek! :)

 Én a neveket elég jelentős dolognak tartom. Hisz, ha valaki belecsöppen a blogger világba, fontos, hogy legyen neve, mint ahogy egyébként is fontos a nevünk. Van aki a rendes nevét használja, de vannak olyanok akik felvesznek egy nevet, ami előbb-utóbb a védjegyükké válhat. Szeretnék pár tanácsot adni, a nevekkel kapcsolatban, főleg azoknak akiknek még nincs, vagy változtatni akarnak.

Mi alapján választunk nevet?
 Vannak bloggerek, akik a saját nevüket használják a blogukon is, de talán nagyobb számban akadnak, akik nem. Ha nem akarod felvállalni a nevedet, akkor mégis mi alapján válassz nevet? Példának hozom magamat. A blogger nevemet saját magam választottam. Szeretek elnevezni dolgokat és magamat is. Szeretem a saját nevemet, de mókás magadnak egy külön nevet adni, ez kicsit el is különíti a "blogger énedet". A Japane név, tudomásom szerint nem létezik. (Mostmár igen, haha!) Amikor kitaláltam, akkor azt hittem, hogy van ilyen. Jól hangzott, miért ne lenne? (Egyébként ma már Radiátornak is anyakönyvezhetnének egy gyereket, szóval lényegtelen az egész..Amúgy a Radiátor fiú vagy lány név? :D Mindegy.) De így, hogy elvileg nem is létezik ez a név, mégjobban tetszik. Az LS. vezetéknév pedig a monogramomból adódik.
 Vannak olyan pl. hogy valakinek Szűcs Anna a neve és blogger neve Ann Furrier vagy Ann S. De, ha teszem azt te rajongsz a lovakért és Boginak hívnak, akkor válsztasz egy nevet ami tetszik, mondjuk Charlotte, akkor lehetsz Charlotte H. (mint horse=ló). Senki nem tudja miért ez a neved, de neked mégis egy különleges jelentéssel bír. Vagy, ha van valami beceneved, akkor abból is össze lehet hozni egy blogger nevet. Mindenesetre, a lényeg, hogy neked tetszen, hisz ezt most nem a szüleid akasztják rád, tiéd a választás, lehetsz akármi, bár szerintem érdemes megfogadni pár tanácsot ezzel kapcsolatban. Olvass tovább!

Saját neved blogger névnek...
 Sokan amiatt nem a rendes nevüket használják a blogukon, mert félnek, hogy valaki megtalálja őket, vagy nem akarják magukat felvállalni. Persze ezt nem rossz értelemben mondom, én se a saját nevemet használom. Viszont én szeretem, ha valaki felvállalja a nevét és magát.

Kitalált nevek...
 Na igen, úgy gondolom, hogy ez gyakoribb. De ezen belül is nagyon sokféle lehet egy blogger név.

Nem jó,

-ha tucat neved van!
 pl. Lola, Hana, Hope, Lana, Roxy, Sarah, Mia, Emma...stb.
 Persze, ezzel is lehetsz egyedi, csak nehezebb. Könnyebben tudsz érvényesülni egy olyan névvel, amivel máshol nem találkozhatsz. Igyekezz egyedi lenni, ne másolj, ha olyan nevet választasz amiből már egy rakat van, az nem csak annak rossz, akiről másolod, hanem neked is! Hisz ki fog tudni megkülönböztetni?

-ha "cukimukicsillagosegyebes" neved van!
 Ugye nem csak engem idegesít ha valakinek pl. Laura*.* a neve?
Ennél már csak egy rosszabb van, az ilyenek: *E$ztikee*, xxFancsiii, _Viviikee_ és társaik...
Ne! Kérlek ne! Kíméljenek az ilyenek! Ha találok egy blogot akinek az írója pl. *Zsuzsuu_vok*, csak másodpercek kérdése, hogy mikor nyomom meg a kis "x"-et. Kérlek, EZT tényleg ne!

-vezetékneved híresség neve!
 Hogy mire gondolok? Sophia Styles, Bianca Swift, Khloe Bieber...stb. Miért? Szerintem semmi értelme nincs. A 1D fanfictiont írsz, akkor sem kell, hogy Samantha Horannak hívjanak, lehet egyedi neved!

-vezetékneved agyonhasznált név!
 Ezalatt például ezeket a neveket értem: Smith, Walker, Williams, Fitzgerald..stb.
Ide sorolnám a film, sorozat vagy könyv miatt felkapott neveket is...nem a legjobb választás.

-a neved nevetséges!
 Szerintem ez nem szorul különösebben magyarázatra.
(könnyebb legyen megérteni mire gondolok) pl.: Kutyuli, Vámpírbarack, Csillámláma, Kiskanál (ez azért még nekem is tetszik :p), Rizibizicukorka..stb. (hogy nekem ezek honnan jönnek? :D)
Oké, max röhögünk rajta, de ne!

Nem az a célom, hogy bárkit megbántsak, ha esetleg ezekbe a kategóriákba tartozik a nevük. Legalább kevesebb a valószínűsége, hogy egyezés lesz ezek között a nevek között.

Jobb lehetőségek...:

-Bármilyen különlegesebb, egyedi (nem tucat) név.
 Legtöbb blogger nem magyar nevet használ, ez mostanában populárisabb, de te bátran használj magyar nevet! De segítségül hoztam pár nevet, amikkel én még nem találkoztam blogokon. Ezek karakter neveknek is jók lehetnek. (Bár a karakternél fontos az is, hogy a személyiséghez passzoljon a név, de erről majd máskor..)
Arica
Robyn
Zandra
Pearly
Myriam
Letha
Kacey
Ivey
Jerica
Karleen
Kyoko
Lillian
Mavis
Marcie
Nereida
Seema

-Saját magad által kitalált jól hangzó nevek.
 Itt példának a Japane-t tudnám felhozni. Bátran alkoss te is! Például az előzőekből kiválasztott Letha nevet átalakíthatjuk mondjuk Lethan-ra, de senki nem fogja észrevenni, hogy ilyen igazából nincs. De nem kell, hogy a neved minden áron kacifántos legyen. egy egyszerű név is lehet jól hangzó.

-Különleges "nem nevek".
 Ezt nem tudom máshogyan megfogalmazni. Nem tudom mennyien ismeritek szerecsendio-t. (Remélem nem bánja, hogy őt hozom fel példának.) nekem nagyon tetszik a neve. Egyedi, de nem nevatséges. Nem azt mondom, hogy legyen egy csomó szerecsendio klón és mindenkinek ilyen egyedi neve legyen, de nekem nagyon tetszik az ötlet, hogy nem rendes nevet adott magának, és még különlegesebbé teszi, hogy kisbetűvel írja le.

-Vezetéknevek.
 Ez szerintem egyáltalán nem gond, ha nincs. Viszont általában ezek a nevek jobban hangoznak egy-egy vezetéknévvel, de itt ez nem ugyanazt a szerepet tölti be, mit amúgy a családnevek. Sokan csak betűket használnak (én is), de vannak akik ki is írják a második nevüket. Vezetéknevekre is hoztam pár (talán nem annyira túlhasznált) példát.
Cox
Bell
Violet
Bright
Summer
Young
Joseph
Andrew (fiúnekvek általában jó vezetéknevek is)
Freese
Calder
Soilder
Free
Hamon

 Remélem, hogy tudtam segíteni és jó tanácsokat adni. Ha valamivel nem értesz egyet vagy kiegészítenéd, vagy csak van valami közlendőd, nyugodtan írj chatbe, kommenbe, várjuk! Kérlek itt alul pipálj, hogy tudjuk, hogy tényleg hasznos volt-e, vagy felesleges hasonló témájú bejegyzéseket hoznunk.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.