2015. október 29., csütörtök

Unaloműzés Sasha módra 1#

Sziasztok!^^
Ebben a sorozatomban alkalmazásokat, könyveket, sorozatokat, filmeket, stb. mutatok be nektek röviden, amikkel én szabadidőmet töltöm. Ma, az 1. rész az alkalmazásokról fog szólni.

(iOS-t használok, így azt tudom, hogy ezek ott ingyenes alkalmazások)

- Közösségi oldalak:
Facebook, messenger: Gondolom, ezeket nem kell magyaráznom.
Instagram: Szerintem ezt sem kell annyira taglalni, képmegosztó.
Snapchat: Ez szintén képmegosztó, de ez kicsit bonyolultabb. Megoszthatod a  te történeted, képekben, és követőidnek 24 órája van, hogy megnézzék. Valamint privátban is lehet chatelni, képeket küldeni egymásnak.
Kanvas: Ezt amolyan művészlelkeknek ajánlom. Rajzolhatsz, alkothatsz, és ezeket oszthatod meg a többi felhasználóval.

- Zene:
YouTube: Szerintem ezt is mindenki ismeri :)
Shazam: Zenefelismerő. Ha hallasz egy zenét, amire kíváncsi vagy, mi a címe, csak bekapcsolod az alkalmazást, és ez ki is keresi neked.
Spotify: Zenehallgatásra alkalmas. Lejátszási listákat, előadók számait hallgathatod meg.

- Játékok:
Episode: Angol nyelvű játék. Te alakíthatod minden egyes történetben a szereplők sorsát. Én azért szeretem, mert teljesen jó unaloműző játék, és közben az angol tudásom is fejlődik.
Minion Rush: Tényleg csak a legunalmasabb időszakokban játszom ezzel a játékkal. Minionokkal kell futni különböző pályákon.

- Fényképezés, Képszerkesztés:
Retrica: Szép képeket készít, valamint jó effekteket lehet használni fotózáskor.
InstaCollage: Montázsokat készíthetsz, valamint keretet adhatsz képeidnek.
Whitagram: Egy fehér (vagy színes:) sávval négyzet alakúvá varázsolhatsz egy hosszúkás képet.
Perfect365: Arcot sminkelhetsz. Akár a sajátod. Igaz, a kész smink nagyon mű hatású, de szórakozni jó.:)
MomentCam: Arcod rajzolt hatású képekbe rakhatod. Azaz az egész kép olyan, mint egy rajz, és az emberke arca tulajdonképpen a tiéd.
ZEDGE: Háttérképeket szoktam róla letölteni. Egyébként még csengőhangokat is lehet.




 
Cute CUT: Ezt a videószerkesztőt is idesorolom. Egyszerű kis videókat lehet vele készíteni, de aranyos alkalmazás.

A kép SAJÁT, nem vihető! Látható, mit próbáltam elmagyarázni. A képen Ashley Benson arca látható, de természetesen a saját arcotok is használható. Ha bármelyik alkalmazásról kell még bemutató kép, szóljatok, és én hozok. :)






                                                      Puszi,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.