2015. november 12., csütörtök

~Boldogító zenék ~

Sziasztok!
A legtöbb ember, ha szomorú, szomorú zenéket hallgat. Én, ha szomorú vagyok általában megpróbálom elterelni a figyelmem, és pörgős, dalokat hallgatok, amitől vidám leszek.... (Persze az a legjobb, amelynek a videóklipje is vicces... :D ) Itt is van néhány...

×Kezdjük egy kis hazaival:
Ocho Macho már egy elég híres banda, bár szerintem a 'Jó nekem' dalukat többen ismerik. Ebben a számban Kowalsky is besegít nekik, akit szintén szeretek... (Érdemes a klipet is megnézni ;) )



×Engem Alexander Rybak "Oah" című dala mindig felvidít, főleg, ha mellette nézem még a videóklipjét is... Nekem nagyon tetszik.
Alexander egyébként onnan lehet ismerős, hogy ő képviselte Norvégiát a 2009-es Eurovíziós Dalversenyen, és meg is nyerte azt. (Nem ezzel a dalával)


×Amikor nyáron, Olaszországban nyaraltunk, a rádiókban folyton ez szólt. A legviccesebb, hogy fogalmam sincs milyen nyelven van... Valószínűleg olaszul... De nem vagyok benne biztos. Ugyanis nem tudok olaszul...   Az elején van benne egy kis rap, de nekem ettől függetlenül tökre tetszik ez a dal. És a videóklipje is! ;)

×A 5 Second of Summer együttes kicsit újabbnak számít szerintem (az előbbiekhez képest tuti), és most épp van vagy öt kedvenc pörgős számom tőlük. Nagyon megfogott Luke (az énekes) hangja, szerintem szuperül énekel. Hallgasd meg, ez egy nagyon jó számuk... (Ha nem ismered őket, érdemes meghallgatni a She's kinda hot; Good girls; She looks so perfect  című számukat is... )


×A következő egy óriási sláger még most is, de igazából 2012-es. De ha bárki meghallja, hogy "I don't care, I love it!" ,  tuti nem lesz már olyan szomorú, mint volt... :D

×Egy kis haladás: ez a dal 2013-as! A Big Time Rush-t sokan ismerhetik, ugyanis ez az együttes egy sorozattal lett híres... Nekem ez a dal valahogy mindig ad egy kis lendületet, és a videóját is szeretem. (Láthatjuk, hogy a fiúk hogy hülyéskednek a próbákon...)

×Ezt a számot nem hiszem, hogy bárkinek is be kéne mutatnom, olyan nagy sláger lett... De ha a dal nem is tetszik, ha a klipjét megnézed, akkor is vidámabb leszel!

×Carly Rae Jepsen száma is eléggé vidító, de ezt legfőképp a vieóklip miatt raktam be:
 

×Úgy gondolom, ezt nem kell magyaráznom... 


×Ez egy igazán régi szám, de -mint a videóban is látszik- az Így jártam anyátokkal - sorozat főcímdala is ebből a számból adódik. A klip szerintem nagyon vicces. Úgy, mint a sorozat is! (Ha netán hezitálnál, hogy elkezd-e nézni, én ajánlom! ;) )


×Ez a dal még régibb, mint az előző, viszont hogyha csak megnézed a két énekesének kinézetét, tuti elneveted magad... :D (Amúgy ezt is az előzőben beszélt sorozatból ismertem meg...)

×Ismered a Little Mix-et? Biztosan, hiszen annyi cikk szólt róluk nem is olyan rég ( mikor Zayn kivált a 1D-ből, és szakított Perrie Edwards-dzal, aki az egyetlen szöszi énekes a Little Mixben)...  Mindenesetre, ez egy elég jó számuk, pörgős, és jó hangulata van... 

×Én személy szerint eléggé szeretem a Fall Out Boy-t, de ez a számuk... ez valami fenomenális! Ezt is hallottam már többször is a rádióban, de nekem a klipje különösen tetszik... :D

×OMI- Cheerleader  Még egy óriási sláger. És a címéből kiindulva (angolosok előnyben) ezt sem kell magyaráznom...  (Viszont, ha megnézed James Maslow (az egyik Big Time Rush-tag) feldolgozását is, azt is ajánlom, mert annak meg a videóklipje viccesebb...)

×Én imádom ezt a számot! Ebbe persze közrejátszik a klip is, de a szöveg + a hangzás is szuper!

×Ez a dal is nagy sláger lett a nyáron, és én is nagyon szeretem. (Talán ez eddig a legjobb dala a Maroon 5-nak...) Nekem nagyon tetszik a klip is, érdekes... :D

×És utolsó előttiként legyen P!nk száma, a So What. Egy nagyon fontos szabály a dal meghallgatásához: MINDENKÉPP HALLGASD HANGOSAN!!! Ha ezt nagy hangerővel hallgatom, én komolyan olyan felszabadultnak, és boldognak érzem magam, hogy ez tényleg simán elfeledteti velem a gondjaimat .(egy időre legalábbis)

×És az utolsó az igazán különleges, mert igazából nem is egy számot ajánlok, hanem inkább egy youtube csatornát... Ez a két srác (egy testvérpár, álnév szerint Béla és Pista) nagyon híres dalokból csinál paródiákat, én nagyon szeretem őket... A hangjuk igazából nem túl jó...( sőt! ) Szóval ezeket a videókat úgy érdemes megnézni és hallgatni, ha az eredetit is hallottad már. Ezért rakom ide most egy régebbi paródiájukat, a Gangnam Style-ét, mert azt szerintem mindenki ismeri... 
 
P.S. : Még egy nagyon híres, és nagy kedvencem tőlük, az Avicii-Wake me up - paródiájuk... 

Hát, remélem segíteni fognak ezek adalok (vagy paródiák), mikor szomorú hangulatod éled. 
(Nekem az ilyen videók nagyon sokat segítenek elterelni a figyelmem az értelmetlen gondjaimról...)
Üdv, (and be HAPPY) :



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.