2015. november 19., csütörtök

Melyik Disney Hercegnős-mese illik hozzád?

Igen, ez a kvíz teljesen értelmetlen, viszont szerintem nem vagyok egyedül vele, hogy még nagyobb koromra is szeretem (valamennyire legalábbis) a Disney meséket. Itt most kizárólag a hercegnősökről lesz szó. (Sorry, ha mégis feliratkozott volna egy fiú... Majd lesz kevésbé csajos téma is... :D)

1.Mennyire tartod magad gyerekesnek?
    A: Egy kicsit sem.
    B: Néha az vagyok, néha nem...
    C: Én nem mondanám magam gyrekesnek, de már többször a fejemhez vágták!
    D: Elég gyerekes vagyok, de nem gondolom, hogy ez baj lenne.

2.Szereted a meséket?
    A: Imádom őket!
    B: Utálom őket, az csak a babáknak való.
    C: Szerintem aranyosak. Néha-néha nézek egyet.
    D: Inkább csak elviselem őket.

3.Milyen gyakran nézel mesét?
    A: Régen néztem, de ma már nem.
    B: Soha.
    C: Nagyon gyakran.
    D: Ritkán, csak a legújabbakat.

4.A felsoroltak közül ki a kedvenc szereplőd? (#1)
    A: Ariel
    B: Belle
    C: Csipkerózsika
    D: Elsa

5.A felsoroltak közül ki a kedvenc szereplőd? (#2)
    A: Aladdin
    B: Kristoff
    C: Hercules
    D: Tarzan

6.A felsoroltak közül melyik a kedvenc párod?
    A: Aranyhaj és Flynn
    B: Anna és Kristoff
    C: Hófehérke és a Szőke Herceg
    D: Belle és a Szörnyeteg

7.És végül, válassz egy színt!
    A: Rózsaszín
    B: Piros
    C: Sárga
    D: Kék
Ééés az eredmény: 
Ha a válaszaid számának többsége a(z)...
    A volt: Csipkerózsika
    B volt: A kis hableány
    C volt: A szépség és a szörnyeteg
    D volt: Jégvarázs

Remélem tetszett, pussz:


2 megjegyzés:

  1. Három is kijött, mivel három betűből is összegyűlt kettő. :D Én ebben nagyon ügyes vagyok.
    A kis hableány
    A szépség és a szörnyeteg
    Jégvarázs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Szerintem nem vagy egyedül, nekem is több szokott kijönni egyszerre...

      U.I. Köszönjük a visszajelzéseidet! :)

      Törlés

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.