2015. november 3., kedd

Sztárbemutató: Tom Hiddleston-ról

Sziasztok! Itt a második bemutatóm, ebben viszont már egy komolyabb színészt szeretnék megismertetni veletek....
Tom Hiddleston is a kedvenc színészeim közé tartozik. Őt igazából a Marvel-filmekből ismertem meg, ő játsza a főgonoszt a Thor -ban, és a Bosszúállókban is... Igen, általában nem a "rosszak" lesznek a kedvenceim egy filmben, ő érte viszont úgy érzem muszáj rajongani... :D  Nemcsak az, hogy szuper színész, mert nagyon jól játszotta el a szerepét az eddigi filmjeiben, de kicsit rákerestem, és érájöttem, hogy a Marvel-es Loki mögött egy nagyon jó ember húzódik meg... Csomó képen 'Unicef'-es pólóban láttam, ráadásul ételt osztott, vagy Afrikában barátkozott a gyerekekkel. Nekem ez nagyon szimpatikus lett, így jobban rákerestem...


Egy kis kutatás után rájöttem, hogy a nagyon híres 'Éjfélkor Párizsban' is játszik, sajnos nem főszerepet, de egy JÓ mellékszerepet. Itt Rachel McAdams és Owen Wilson mellett ő alakította F. Scott Fitzgerald-ot. Nekem itt is tetszett, csak egy kicsit sajnáltam, hogy nem mutatják annyit...

A híres 'Hadak útján'-ban meg Nichols századost alakította. Ezt a filmet még ugyan nem láttam, mert nem szeretem annyira a drámákat, de szerintem Nichols százados itt talán többet fog szerepelni... :D

Tom még egy horrorban is szerepel, amit végképp nem nézek, viszont a 'Bíborhegy'-ben főszerepet játszik. Leírása alapján érdekes film lehet, úgyhogy aki be meri vállalni, hát tessék...
  "Egy családi tragédiát követően az ambiciózus írónő hányódik a gyerekkori barátja iránt érzett szerelem és egy rejtélyes idegen csábítása között. A múltja szellemei elől menekülve kiköt egy házban, amely lélegzik, vérzik és emlékezik."  
Igen, ezekről a afilmekről sajna nem tudok véleményt mondani, azt viszont tudom, hogy a Thor mindkét részében is, és A Bosszúállókban is szuperül játszott. (Ha még nem láttátok a filmeket, nézzétek meg, én nagyon ajánlom őket!! )


P.S.
Még egy kis plusz infó róla:
*Három neve van: Thomas William Hiddleston
*A Marvel -filmekben Fekete haja, és zöld szeme van, eredetileg viszont szőke haja, és kék szeme van!
*Több videóban is láttam már, és JÓL tud táncolni! :D
*Február 9-én született, 1981-ben
*A hangja is jó! :)



Üdv,









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.