2015. december 11., péntek

~Téli könyvek~

Sziasztoook! Most, hogy közeledik a karácsonyi-szünet, gondolom ti is fel vagytok dobódva...  Az ünnepek alatt csomó idő lesz pihenni, erőt gyűjteni a következő évre, esetleg könyveket bújni egész álló nap...  Mindenesetre én imádok olvasni, és kétlem, hogy egydül lennék vele, úgyhogy most összegyűjtöttem néhány könyvet, ami téli/karácsony hangulatú, csakhogy bővüljön a lista tartalma a 'Télapónak'...

1. Dash és Lily- Kihívások könyve (írta: Rachel Cohn és David Levithan)
Leírása:
Kétféle ember létezik: aki imádja a karácsonyt, és aki szívből gyűlöli. Dash az utóbbi csoporthoz tartozik, ám úgy tűnik, ez a karácsony más lesz, mint a többi: egy könyvesboltban - kedvenc írója műveinek szomszédságában - egy piros noteszt talál. A füzetke eredeti gazdája, Lily, aki rajong a karácsony minden szépségéért, különös rejtvényeket agyalt ki a szerencsés megtalálónak. Dash úgy dönt, belemegy a játékba. Elkezdik egymásnak küldözgetni a piros noteszt különböző kihívásokkal, mégpedig csodabogár rokonok és barátok segítségével. Hiszen idén úgyis mindketten szülők nélkül maradtak karácsonykor: az övék az élet és New York! És hogy Lily és Dash végül összetalálkoznak-e? Elég-e a szerelemhez, ha két vadidegen - egy morcos és egy lelkes - egy piros notesz lapjain levelezget egymással? Aki tudni szeretné, olvassa el, milyen kihívásoknak kell megfelelniük, hogy erre egyáltalán esélyük legyen, és közben merüljön el a városok városának ünnepi forgatagában!

Személyes vélemény: Ezt sajna még nem olvastam, de engem nagyon érdekel, szóval hátha ott lesz a karácsonyfa alatt! :)

2. Rocksztárt kaptam karácsonyra! (írta: Marni Bates)
Leírása:
Holly előre tudta, hogy nincs az a hatalmas óceánjáró, ahol nyugiban átvészelheti a családi karácsonyt. Mert hiába a képeslapra kívánkozó táj, ha ott van két szörnyeteg unokatestvére, akik mindjárt első este kiutálják a közös kabinból. A tengeribeteg Holly így kénytelen beosonni egy vadidegen fürdőszobába, ahonnan kilépve két dologgal néz farkasszemet: a világ legdögösebb pasijával és egy paprikaspray-vel. Kár, hogy ez utóbbit a magát Nicknek nevező srác nem fél használni…
Amikor később Holly elhagyná a kabint, legnagyobb megdöbbenésére sikoltozó tinicsajok állják útját. Mert Nick valójában Dominic Wyatt, az őrülten népszerû ReadySet dobosa.
Az internetre pillanatok alatt felkerülnek a kettőjükről készült botrányos fotók, amik veszélybe sodorják az együttest. Dominic ezért ráveszi Hollyt, hogy a hajóút idejére játssza el a barátnője szerepét. A kamu kapcsolattal csak-csak megbirkóznak, na de a valódi érzelmekkel…
Személyes vélemény: Igazából ez a kötet egy sorozat 2. része, viszont így is érthető, és nagyon jó, nekem tetszett, amikor elolvastam. Utána olvastam csak el az 1. részt (Segítség, Youtube-sztár lettem!) , meg a többi részt is, és szerintem Marni Bates egy nagyon tehetséges író... (Nekem azért is nagyon tetszik ez a sorozat-féleség, mert minden részt (összesen 5-öt) más-más szemszögéből ír meg. Ez pont egy kicsit kívülálló könyv, ugyanis a többiben egy baráti-kör tagjai szemszögéből olvashatjuk majd a könyvet...  

3. Drága Tess! (írta: Rosamund Lupton)
Leírása:
Beatrice New York-i életének gondosan felépített békéjét telefonon érkező hír robbantja szét: édesanyjától megtudja, hogy húgának odahaza Londonban néhány napja nyoma veszett. Beatrice rögtön másnap repülőre ül, hogy anyjuk mellett legyen, és hogy segítse a rendőrségi nyomozást az eltűnt Tess után. Fordulat fordulatot követ, és sorra tárulnak fel a kissé bohém művészéletet élő Tess különös titkai. Beatrice napokig aggodalmas bizonytalanságban él, és csak reméli, hogy nem történt tragédia. Amikor aztán Tesst megtalálják, és a rendőrség sietve lezárja az ügyet, kénytelen elszánt magánnyomozásba kezdeni, mert érzi, hogy különben sosem derül fény az igazságra. Ahogy egyre újabb titokzatos tényeket derít föl, még inkább megkérdőjelezi, hogy csakugyan olyan jól ismerte a húgát, ahogy hitte, valóban annyira közel álltak egymáshoz. Lassanként már Tess minden ismerősét gyanúsnak találja, különösen a rejtélyes bűnügyben érintett orvosokat. És ahogy az események felgyorsulnak, ahogy egyre tisztul a kép, már Beatrice élete is komoly veszélybe kerül...

Személyes vélemény: Én  még ezt sem olvastam (sajna), viszont úggy hallottam (és olvastam), hogy igazán elhozza a téli hangulatot, és leírása alapján nagyon izgalmasnak hangzik. Ráadásul szerintem nagyon szép a borítója... Egyszerű, de mégis szép.













U.I. Boldog Mikulást, (utólag) Boldog Karácsonyt és Újévet (előre) <3















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.